کد خبر : 28003
دیدگاه‌ها برای واکنش‌ها به موضع‌گیری عنابستانی درباره انتقاد رهبری از توهین به روحانی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1399 - 20:07
-

واکنش‌ها به موضع‌گیری عنابستانی درباره انتقاد رهبری از توهین به روحانی

مصاحبه نماینده سبزوار در مجلس درباره موضع‌گیری اخیر مقام معظم رهبری، در رسانه‌های کشوری انعکاس یافته است.

بسیاری از رسانه‌های کشوری، سخنان علی‌‌اصغر عنابستانی را «عجیب» نامیده‌اند. شماری از اصحاب رسانه و کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز از واکنش او انتقاد کرده‌اند.

بهروز عزیزی، روزنامه‌نگار، در توییترش خطاب به عنابستانی نوشته است: «نکنه انتظار دارید رهبری مصادیق توهین رو هم از پشت بلندگو و با جزئیات برای شما بیان کنند؟ یعنی یه عذرخواهی انقدر سخته که آسمون ریسمون می‌بافید؟»

واکنش یک کاربر در توییتر نیز مورد توجه برخی از رسانه‌ها قرار گرفته است؛ «امجد عزیزی» با یادآوری سخنان رهبری درباره هتک حرمت که گفته بودند «این کارها کار امثال آمریکایی‌هاست» نوشته است: «جناب عنابستانی آیا شما آمریکایی هستید یا نماینده مردم شریف غرب خراسان رضوی؟»

علی‌‌اصغر عنابستانی، امروز (۴ آبان) در مصاحبه‌ای در واکنش به سخنان روز گذشته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفته بود: «توهین به رئیس‌جمهور بد است اما روحانی نازک نارنجی شده است؛ رهبری که مصداق برای این توهین‌ها تعیین نکرده‌اند.» او همچنین گفته بود معتقد نیست توییت جنجالی‌اش خطاب به حسن روحانی، توهین بوده است.

مقام معظم رهبری، دیروز (۳ آبان) در جمع اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، از توهین‌ به رئیس‌جمهور انتقاد کرده بودند و گفته بودند «هتک حرمت، حرام است».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.