کد خبر : 27537
دیدگاه‌ها برای انتقادها درباره ورزشگاه ۱۵ هزار نفری؛ «فقط فاز نخست افتتاح شده اما گفتند ورزشگاه تکمیل شده است» بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1399 - 16:57
-

انتقادها درباره ورزشگاه ۱۵ هزار نفری؛ «فقط فاز نخست افتتاح شده اما گفتند ورزشگاه تکمیل شده است»

امام جمعه سبزوار گفت در حالی‌که فاز اول ورزشگاه سربداران تکمیل شده، در ارتباط با رئیس‌جمهور گفته‌اند این ورزشگاه تکمیل شده است.

عکس: کانال روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان سبزوار

کانال اخبار سبزوار ویدئویی از مراسم امروز برای بهره‌برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار منتشر کرده که در آن، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه می‌گوید: «مسئولین شهر را دعوت کردند به‌عنوان افتتاح فاز اول این ورزشگاه؛ نه این‌که این ورزشگاه تمام شده. خبرنگاران منعکس بنمایند. اگرچه در ارتباط ملی غفلت شد که بگویند فاز اول این ورزشگاه. گفتند تمام.»

امام جمعه سبزوار می‌گوید: «ما هم این مطالبه را از مسئولان و خصوصاً ریاست محترم جمهور داریم که فاز دوم و سوم این (ورزشگاه) در همین دولت باید تمام شود.»

در همین رابطه، کانال بهروز محبی، نماینده سبزوار در مجلس نیز ویدئویی از خود منتشر کرده که در این مراسم، نسبت به درج واژه‌هایی با مفهوم افتتاح کامل ورزشگاه سربداران به‌جای افتتاح فاز نخست آن انتقاد می‌کند.

علی‌‌اصغر عنابستانی نیز در حاشیه مراسم، به معاون وزیر ورزش گفته: «گفتم در کنفرانس ویدئویی با رئیس‌جمهور بگویید این استادیوم فقط در فاز یک افتتاح می‌شود، ناقص است و برنامه زمان‌بندی اعلام کنید.»

مراسم بهره‌برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار، امروز از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس‌جمهور برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.